عاشقانه ها

عاشقانه ها

لمس کن کلماتی را
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام
>>>>>>
دوستان گلم نظر یادتون نره
همچنین نظرات انتقادات و پیشنهادات خودتون رو میتونید به ایدی تلگرام زیر ارسال کنید: mhmd_4444@
<<<<<<<<<

--------------------------------------

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۷، ۱۱:۵۴ - الهام
    عالی
نویسندگان

پیامک های عاشقانه(شروع عشق)

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ

اگر به خانه ى من آمدى...


براى من اى مهربان چراغ بیاور...


و یک دریچه که از آن...


به ازدحام کوچه ى خوشبخت بنگرم...


قول بده که بیایى...


حالم اصلا خوب نیست...✔

*************

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم


***********


سیب هنوز هم شیرین است
هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود


***********


به کسی عشق بورز که لایق عشق باشه ، نه کسی که تشنه ی عشقه
چون کسی که تشنه است یه روزی سیراب میشه . . .
———————-
همیشه ابرها می بارند ولی … همه عاشق ستاره ها می شن ! مواظب باش چشمک ستاره ، گریه ی ابر رو از یادت نبره !

———————-
گونی گونی دوستت دارم 
ولی قربونت گونی هاشو پس بده مال مردمه !
———————

اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ

——————
——————

اگر عالم شود انگشتر ناب 
تو بر انگشتر عالم نگینی
——————

سعی کن دست دادنت ؛ 
مانند یک قرارداد امضا شده معتبر باشد

——————
بیا در باغ چشمانم درختی از عطوفت باش 
که من فانوس شهرم را ؛ 
به دستان تو بسپارم

——————

گل عشق تو هستم شبنمم باش 
دلم دنیای زخمه مرهمم باش 
ز درد بی کسی قلبم شکسته 
تو شهر بی کسی ها همدمم باش
——————

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت 
این گونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمی خورم ولی باور کن…
کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت
——————

به خاطر داشته باش تاریک ترین لحظه شب ، نزدیک ترین لحظه به طلوع خورشیده ،‌پس از تاریکی زندگیت دلگیر نشو
——————

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.

——————

عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد.
——————

زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.
——————
در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام
تو همان ساحل عشقی که به تو دل بسته ام.

——————
رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
به اینکه من دوستت دارم حتی یه لحظه شک نکن…

——————

زبونی که حرف های قشنگ نزنه به درد بستنی قیفی می خوره .!!!
——————
عشق تو تعطیلی نداره ،‌به فکر خودت نیستی فکری به حال خستگی ما بکن
ما هر روز تا دیر وقت خرابتیم …
——————
پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد
این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد.

kasi to ra doost darad hata agar

——————

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی؟
——————
فقط یک دسته از انسان ها هستند که از مشکلات روزمره زندگی دورند…
و اونها کسی نیستن چز اونایی که توی قبرشون خوابیدن

———————–
به هر جا که سر زدم،سری شکسته شد:به هر جا که در زدم دری بسته شد؛نه دگر سر زنم به دری ، نه دگر در زنم به سری؟دگر روح در به درم .ازسر و در زدن خسته شد
———————

دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست

———————

این اس ام اس رو می زنم به سلامتی همه خوبایی که سخت مشغول شطرنج زندگی اند و نمی دونن ما مات رفاقتشون هستیم

————————-

اس ام اس مثل فاتحه میمونه ! واسه هرکی میفرستی روحش شاد میشه

مرده اس ام اس هاتم

—————–
واسه دشت وسیع مهربونیهات مترسک میشم ، تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه

——————-

یک آسمان ترانه ، صد بیت عاشقانه / تقدیم به قلب پاکت ، ای بهترین بهانه

*********
مواظب این اس ام اس باش ، چون یه دل توشه که خیلی هواتو کرده

*********

دلم کوه صبر است ، آبش مکن ، گرفتار رنج و عذابش مکن

بیا خانه قلب من مال تو ، ولی مرد باش و خرابش مکن

***********
اگه آفتاب میسوزونه ، بیخیال ، آخه تو سایه بونی

اگه آدما وفا ندارن ، بیخیال ، آخه تو مهربونی

اگه من برات میمیرم ، بیخیال ، آخه تو لایق تر از اونی که میدونی

**********

سکوت من ، فردای بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست

باورش کن

**********
خدا رو چه دیدی ، شاید با تو باشم / شاید با نگاهت از این غم رها شم

خدا رو چه دیدی ، شاید غصه رد شد / دلم راه و رسم این عشق رو بلد شد

**********

آرزویم این است ، از سفر نگویی تو / تو هم آرزو کن ، اوج آرزویی تو

آرزویم این است ، زیر سقف این دنیا / من برای تو باشم ، تو برای من تنها

**********

میگن عاشقا عشقشون رو زیبا میبینن ، ایندفعه که دیدمت خیلی زیباتر شده بودی

نمیدونم ، تو هردفعه زیباتر میشی ، یا من عاشقتر

**********

دوست همه باش و معشوق یکی / مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی

*********

با عشق دوست ماند و با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری
*********
روز را خورشید میسازد و روزگار را ما

ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را عشق

پس زندگی را عاشقانه بساز

yadet miad migofi asemon

************
خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی

***********
امیری به شاهزاده گفت:من عاشق توام.شاهزاده گفت:زیباتر از من خواهرم است که در پشت سر تو ایستاده است.امیر برگشت و دید هیچکس نیست.شاهزاده گفت:عاشق نیستی,عاشق به غیر نظر نمی کند

*********
تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت

*********
رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم / قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم / خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما / دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم

*********

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند

*********
من اگر کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم / با غم غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

*********

آه میکشم تو را با تمام انتظار / پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار

میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز / آفتاب من بتاب ، مهربان من بتاب

********
هر شب ز غم عشق تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم

پس گریه نمودم ز فدای غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم

***********

نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو ، دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم ، تو را تا بی نهایت دوست دارم

********

کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم

********

خداوندا ، تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن

*********

دود اگر بالا نشیند ، کسر شان شعله نیست

جای چشم ابرو نگیرد ، گرچه او بالاتر است

*********

به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد / نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد

*********

اگر به سویت این چنین دویده ام / به عشق عاشقم ، نه بر وصال تو

به ظلمت شبان بی فروغ من / خیال عشق خوشتر از خیال تو

********

اگر صد بار دلم را بشکند دوست ، دل شکسته من خانه اوست

*********

az shabnam eshgh

۹۶/۰۴/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد مهدی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی