عاشقانه ها

عاشقانه ها

لمس کن کلماتی را
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام
>>>>>>
دوستان گلم نظر یادتون نره
همچنین نظرات انتقادات و پیشنهادات خودتون رو میتونید به ایدی تلگرام زیر ارسال کنید: mhmd_4444@
<<<<<<<<<

--------------------------------------

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۷، ۱۱:۵۴ - الهام
    عالی
نویسندگان

جملات عاشقانه جدید

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ


دلم لک زده
برای یک عاشقانه ی آرام
که سرم را بگذاری روی سینه ات
و بگذاری گله کنم
از تمام کابوسهایی
شب های نبودنت


به صحرا شدم
عشق باریده و زمین تر شده بود
چنان که پای مرد به گلزار فرو رود
پای من به عشق فرو شد


جرم سیاسی ندارم اما تلفنم شنود می شودگمان میکنم سازمانی را عاشق « الو گفتنت » کرده ای


فشار آرام دستانت را دوست دارم
وقتی که مردانگیت را به رخ انگشتانم میکشی


حتی برترین مردها هم نمی‌توانند بفهمند
زن عاشق چقدر کم صبر هست


ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﻝ ﺳﯿﺮ
ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﺍﯾﯿﻨﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻭ ﺑﮕﻮ:
ﻧﺎﺯﻧﯿﻨﻢ ﺧﻮﺑﯽ؟ﺩﻝ ﻣﻦ ﺗﻨﮓ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﮐﺎﺵ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺗﻠﺦ ﻧﮕﺮﺩﺩ ﺩﻧﯿﺎ


آغوشت را برایم چتر کن تا چشمهایم بیش از این خیس نشود


زن زندگیست
و
مرد امنیت
و چه مفید می شود وقتی
مردی تمام مردانگیش را
خرج
امنیت زندگیش کند
و چه جذاب می شود وقتی زنی
تمام زندگیش را
خرج
غرور امنیتش کند


هیچ میدانستی
زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که
اسمم را با میم به انتها رساندی


ﻣﻌﻤﻮﻻً ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻧﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺸﻪ
ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺁﻏﻮﺵ ﻭ ﺩﻭ ﮔﻮﺵ ﺷﻨﻮﺍ ﺩﺍﺭﻩ
ﻧﻪ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭﻫﺎﯼ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ


گاهی وقتا
یه نفر فقط یه نفر
باعث می شه که حس کنی
چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته
جاذبه ی زمین نیست


میدونی بزرگ ترین عشق چیه؟
تو مخفی کنی اشکاتو وقتی که
مواظب اون باشی و هنوز
اون قبول نکنه تورو وقتی
تو هنوزم دوسش داشته باشی و
اون شروع کنه عشقشو بایه نفر دیگه
وهنوز تو لبخند بزنی


ﺑﺲ ﮐﻪ ﺻﺪﺍ ﻧﺰﺩﯼ ﺍﺳﻤﻢ ﺭﺍ
ﺟﺎﻧﻢ ﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﮔﻨﺪﯾﺪ


ب سلامتی کسیکه ازش پرسیدن یارت چطور بود گفت نامرد نبود تا آخر بود اما
قسمت نبود


گفتم از عشق تو خواهم مرد
چون نمردم هستم پیش چشمان تو
شرمنده هنوز


ساختم آمدی ویران کردی ورفتی
دوباره میسازمبیا ویران کن وبرو
فقط بیا


بازوی یه مرد اکثر ازین که به درد کار کردن بخوره بالشت خوبیه برای عشقش


لذتی ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺑﯽ
ﮐﻪ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻨﺪ
ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﯾﻢ


همه ی آغوشت را یکجا می‌خواهم
می‌خواهم آن قدر مرا در آغوش گیری که به بهانه آغوشت تن به هر آغوشی ندهم


شناسنامه ای که اِسْـمِ

عِــــشــْـــقــــْم

توش نِــوشــتـه نَــشـه

هَــمـون بــِهــتـــَر که

صــفــحــه وفــآتِــــشْ زود پــُــر شــــہ

بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت

من مانـــده ام و ُ این ریشــه ی قطــور دلــدادگی

و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت

 

“من سرم درد میکند برای “دعواهایی” که با هم نکردیم…

لعنتی چقدر مهربان رفتی…!”

برای عاشق شدن

نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت،

برای عاشق شدن

باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت!

هر آنکس عاشق است از جان نترسد یقین از بند و از زندان نترسد

دل عاشق بود گرگ گرسنه. که گرگ از هی هی چوپان نترسد.

در میان دست هایت عشق پیدا می شود

زیر باران نگاهت نسترن وا می شود

با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو

مهربانی های قلبت خوب معنا می شود…

حتما بخوانید  اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۴

رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند

اما همیشه شیرین اند

مثل رویــــای بـــــــــــودن تو …!

برای پیش “تو”بودن…

بلیط لازم نیست!

مرور قصه ی “دل”…

کافیست…!

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست،

چون نمی تواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید چه احساسی دارد

و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق کند،

تنهایی تو کامل می شود”

ﺗﻮﯼ ﮐﻠﺒﻪ ﺗﻮﯼ ﺑﯿﺸﻪ ﺭﻭ ﺑﺨﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ

ﺗﻮ ﻋﺰﯾﺰﯼ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ

مخاطب قلبم ﺁﻏــﻮش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ…

ﺍﮔﺮ ﺧـــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ

تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ…

ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ…

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ

موهایت را به من بده

حتما بخوانید  اس ام اس عاشقانه سری جدید

می خواهم

در اوراق آفرینش

در حضور خودت

دست ببرم:

گلی را لای موهایت می گذارم

گل، بوی موهایت را می گیرد…

به همین سادگی…

می آیی، می روی

و فقط یک سلام و گاهی یک خداحافظی نه…

این انصاف نیست

من و یک دنیا عشق

تو و یک دنیا بی تفاوتی…

ﺟﯿﺮ ﺟﯿﺮک ها

ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ،

ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﻫﻢ ﺑﯽ ﺷﮏ

ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺠﺰ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ

ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ

ﮐﺪﺍﻡ ﺣﺮﻑ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ

ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﺎﻧﺪ

ﻭ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ و تکرار ﮐﺮﺩ!

سخته بخوایش و نخوادت…

یا اینکه بخوادت و نخوایش…

اما هیچی سخت تر از این نیست که

بخوایش و بخوادت اما اون بالایی نخواد

زن ها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم

ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری

بدان که درون آنها جای گرفته ای…

مرا آن گونه باور کن :
کمی خسته کمی تنها
کمی از یاد رفته کمی مغرور
کمی بی کس کمی گستاخ
کمی سر خوش
کمی.. کمی باور کردنم سخته ؟؟


در دلم مراسم ختمی به پاست..
تحقیق کردم.
آری
بعد از تو
احساسم مرد


بر انگشتی از دست کوچکش حلقه ای نشسته حلقه بندگی کسی که برایش گزینش کرده اند؛بده بستان ها و معاملاتشان مهم تر از احساس قلبی اوست


بی احساس ترین آدم ها
با احساسی ترین جملات احساس تو را به بازی می‌گیرند


دلم احساس غم دارد
در این انبوه ویرانى
کمى تا قسمتى ابرى
و شاید باز بارانى


ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﺩﻟﺖ ﭘﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﻧﺘﻮﻧﯽ
ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺰﻧﯽ؟؟؟؟
ﻧﺎ ﺧﻮﺩ ﺁﮔﺎﻩ ﺍﺷﮑﺖ ﺟﺎﺭﯼ ﺑﺸﻪ
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﯽ


دل ز خامی ها فریب چشم شهلا می خورد ساده دل در زندگی از این و آن پا می‌خورد


ﻫﺮ ﺷﻌﺮ
ﮔﺮﯾﺰ ﺍﺯ ﯾﮏ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺩ
ﻫﺮ ﻓﺮﯾﺎﺩ
ﮔﺮﯾﺰ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺩﺭﺩ
ﻭ ﻫﺮ ﻋﺸﻖ
ﮔﺮﯾﺰ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻋﻤﯿﻖ
ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﻪ ﺗﻮ
ﻫﯿﭻ ﮔﺮﯾﺰﮔﺎﻫﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ


به یادتم
حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام جهان را قدم بزنم


گربه ای بازیگوش
با کلاف دلم
این روزها
بازی میکند


کاش
صدای برخی آدما رو میشد بوسید
مخصوصا وقتی که اسمتو صدا میزنن


گاهى اوقات آدم ها جذاب میباشند
نه در چهره..
نه در چیزهایى که دارند.
حتى نه در حرفهایى که مى زنند..
فقط و فقط در چیزى که میباشند


پیام امد دوست داشتن را چی کسی هست لایق
پاسخ دادم انکه یادت میکند در هر دقایق


به یادتم
حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام جهان را قدم بزنم


آهای لعنتی
قلبم سنگینی میکند
به گمانم داری روی احساسم راه می‌روی


من تو را هرشب احساس می کنم
پشت درهای بسته امید
تو مرا از یاد برده ای درمیان شعله های روشن گناه
بین حس پاک من ونگاه سرد تو
فاصله تا کجا


باز در چهره خاموش خیال
خنده زد چشم گناه آموزت
باز من ماندم و در غربت دل
حسرت بوسه هستی سوزت
باز من ماندم و یک مشت هوس
باز من ماندم و یک مشت امید
یاد آن پرتو سوزنده عشق
که ز چشمت به دل من تابید
باز در خلوت من دست خیال
صورت خوشحال تو را

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی